(werk)afspraken Torpedo-fuif d.d. zaterdag 17/10/2009 ----------------------------------------------------- 14/10/2009 - OPMERKING: de namen met "(*)" achter zijn de namen van de taakverdeling van vorig jaar, en zijn nog niet definitief en/of bevestigd door de betrokkenen ! - OPMERKING: en de vraagtekens moeten ook nog namen worden... - Ook de werkers op de fuif moeten allen een inkomkaart kopen. (blijkbaar is dit nog steeds niet bekend bij sommige mensen) - De Werkploegen: - Kassa 20:00 - 23:30 Karolien en Piet 23:30 - 02:00 Luc Dupas, Elewout De Troyer - Toog 20:00 - 23:00 verantwoordelijke Johan Wouters + Ilse Victor + Peter B. + Jan Vanrillaer 23:00 - 02:00 verantwoordelijke Jokke + Kristel Crombez + Eric Van Hoeymissen 02:00 - 05:00 verantwoordelijke Inge K. + ??? + ??? (opm: target = 1 verantw + tot 3 helpers per shift) - Cocktailbar: verantwoordelijken Peter J. en Peter T. (20:00-...) 21-22: Joachim 01-02: Lore/Jan 22-23: Veerle F. 02-03: Lore/Jan 23-24: Veerle F. 03-... ??? 00-01: Katja - Receptie 18u: - drank/hapjes ronddragen: Johan W., Peter T. - bar/toog: Tom Veltens en Marijke Pasteels - Zaal/receptie voorbereiden vanaf 16:00: verantw. Peter J. + Karolien + Joachim + Lore D. + Jan B. + Roger/Ria Veltens - De fuif begint pas om 21:00 maar om 18:00 begint de receptie voor leden en ex-leden tgv 40 jaar Torpedo. De voorbereiding (tafels/stoelen klaarzetten, zaal voorbereiden, broodjes smeren, enz.) begint teeds vanaf 16u ! - Afrekening van de verkochte inkomkaarten asap bij Inge Kenis. Niet-verkochte kaarten moeten vooraf via email gemeld worden aan Inge (mailto:ingekenis@lycos.com) en ten laatste op de dag van de fuif aan Inge terugbezorgd worden zodat die nog kunnen verkocht worden aan de ingang zelf. Het niet-melden en niet tijdig terugbezorgen betekent automatisch dat die kaarten "verkocht" zijn en dat je sowieso de 4EUR per kaart dient te betalen !